Blade Reeves: ''Καλή τύχη στον GB Sider, θα την χρειαστεί!''



O Michael-Angelo του site Pro Wrestling Greece σας φέρνει μια συνέντευξη με τον νο.1 διεκδικητή του TWT Championship, τον Father of them All, Blade Reeves. Παρακάτω ακολουθούν οι ερωτήσεις:


Michael-Angelo:  Γεια σας κύριε Blade Reeves, είμαι συντάκτης στην σελίδα Pro Wrestling Greece, μήπως θα μπορούσα να σας πάρω μία συνέντευξη;

Βlade Reeves: Παρακαλώ, ρωτήστε ότι θέλετε!

Michael-Angelo: Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε. Αρχικά, θα ήθελα να σας ρωτήσω, τι σας προσέλκυσε στο professional wrestling (κατς) και πως πήρατε την απόφαση να γίνεται και εσείς ο ίδιος ένας pro wrestler;

Βlade Reeves: Όπως λέει και στο bio μου μιας και είμαι ο πατέρας όλων δεν ήρθα φυσιολογικά σε αυτόν τον κόσμο, ίσως είμαι ο μόνος άνθρωπος που απέφυγε το γεγονός της φυσικής γέννησης ενός ανθρώπου. Το professional wrestling μου έδωσε την ευκαιρία να έρθω σε επικοινωνία με άλλους ανθρώπους και φυσικά να αναπτύξω μέσα από αυτό τα αφύσικα ένστικτα μου. Όσο για το wrestling, με προσέλκυσε ο Undertaker στις καλές του εποχές το 2007 και τον έχω στα ύψη μέχρι και σήμερα.

Michael-Angelo: Πολύ ωραία. Θα ήθελα να να μας δώσετε μια εικόνα για το τι συμβαίνει στο μυαλό σας αυτή την στιγμή, τώρα που οδεύετε στο main event του TWT New Divide εναντίον του GB Sider για το TWT Championship. Τι πιστεύετε πως θα γίνει σε αυτό το ματς;

Blade Reeves: Θέλω να τονίσω ότι δεν έχω κάτι με τον GB Sider, ο στόχος μου είναι μόνο η TWT Championship και να το έχουν όλοι καλά στο νου τους ότι ο δεύτερος TWT Champion θα είμαι εγώ και αυτό δεν θα μπορεί να το αλλάξει κανείς.

Michael-Angelo: Μάλιστα. Τι προετοιμασίες κάνετε για αυτό το ματς;

Blade Reeves: H προπόνηση μου είναι απλή και κατανοητή για οποιονδήποτε σε αυτόν τον χώρο, δεν διαφέρω με τους υπόλοιπους και επίσης δεν χρειάζεται να κάνω κάτι παραπάνω από ότι έκανα τόσο καιρό για να κερδίσω κάποιον σαν τον GB Sider.

Michael-Angelo: Πως θα χαρακτηρίζατε την σχέση σας με το υπόλοιπο ρόστερ του TWT;

Blade Reeves: Mε το 80% του ρόστερ έχουμε μία καλή σχέση, το άλλο 20% θα βρεθεί κάποια στιγμή στο δρόμο μου. Σε αυτό το επάγγελμα όπως πολλοί θέλουν να το αποκαλούν, το να τα έχεις καλά με όλους διαφθείρει το όνομα και τον χαρακτήρα που προσπαθείς να προσπεράσεις στον κόσμο.

Michael Angelo: Μπορείτε να στείλετε ενα μήνυμα στον αντίπαλό σας, GB Sider, για να κλείσουμε την συνέντευξη;

Blade Reeves: Ο GB Sider, ένας από τους καλύτερους γιους μου, θα πρέπει να προσέχει ιδιαίτερα γιατί το στάδιο που φτάνει κάποιος μετά από ένα ματς μαζί μου είναι το γνωστό σε όλους τους οπαδούς μου και μη "Σκουπίδι". Καλή τύχη σε αυτόν, θα την χρειαστεί!

Michael-Angelo: Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας κύριε Reeves, σας εύχομαι καλή τύχη στον αγώνα σας!

Blade Reeves: Tίποτα γιε μου, εγώ ευχαριστώ, μακάρι το site να έχει μια μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία!


Κάντε like στην σελίδα του Blade Reeves στο Facebook εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Τα δικαιώματα κάθε ανάρτησης ανήκουν αποκλειστικά στο Pro Wrestling Greece. Από το Blogger.